Tuesday 20 December 2011

. .SeM 3 b'mUlA suDAh sO bErGeLAr lAh AkU SbGAi sTudEnt. .

hye gais tgh wat ape 2???
wah ai nie pergi jumpe PA+kwn2 seri0us rindu!!
p kan daa mula sudah aku sbgai stdnt daa ade keje + assigmnt = 0tak jem. .
subjek sem w0www agak ssah bkn3 agak susah tapi mmg ssh sgt3..
d0n't like lar.. ;) and then 0ne m0re thing aku daa pilih jd assistant seri0us aku xsuka sgt3 aku bkn yg b'tanggungjawab + rajin lagi lar..damn it !!!!
tgk lar ape yg akn terjadi bila aku jd assistant ape2 p0m tlg jgn slah kan aku bila ade pape yg terjadi bkn kehendak aku nk jd assistant 2 s0 pikir2 lar sendri yea wahai teman sekelas ku...:)
sem nie nk stdy betul3 xnak maen2 daa nk tebus p0inter sem lps yg agk menurun dgn mendadak nye..:(
abh s0e eks s0e sgt3.. ;(
p bl0h kah nk stdy btul3 slalu nye angan2 jew..hurm3..but i can try it..:)



heheheheh
pict nie daa lma daa td xsempat nk capture yela mulut daa mcm murai
sbb ckap byk.. hAhAha..

0it3 layak kew aku nk jd pen0l0ng es0k daa ade ceramah p aku xpergi p0m..
hahahahhaha tgk nie kew sifat nk jd peminpin..damn it!!tiada langsum sifat2 yg blh dic0nt0hi..:)


No comments:

Post a Comment