Saturday 17 December 2011

. . rAjiN sUDah. . ;)

hye awk2 semua.. hahahha gais ingt x smlm aku xdpt tit0w kan?? lwt gilew k0t smlm aku tit0w last tgk jam pkul 4.57a.m daa p mata still xngat0p d0o.. p aku paksa jgk mata nie suh tit0w yela tggal beberape ari jew lg aku di gelar pengangur..ahak3..merapu sdah..:) k lar tgk title kali nie *rajin* wah semakin maju skrg rady yeah..:) aku bgun pg td dlm kul 11lbih2 jgk lar xpew tgk lar tit0w p0m kul brape kn..heheehhe bgun jew dri tit0w tgk blik daa cam pape daa sblum kene mrah+ngepek sama my sis baek aku buat kan..s0 b'mula lar xtvt aku mengemas blik..hahahahaha byk gilew k0t sarang labah2..hahhahaha (malu sdah tapi xpew aku xnk hip0krik) semua bnda aku basuh daa pkai 0r x aku letak jew dlm mesin basuh..and n0w blik aku daa kms daa xskit mata klau tgk..hehehehehe tetiba rindu sama adik aku yg tgh dmm skrg nie.. ;( xpew smggu jew lagi kan.. excited nk tggu awk blik lar..:) k lar nk ch0w dlu nk mkn lapar sdah mgemas blik td.. ;) daaaa c u next p0st k..

No comments:

Post a Comment