Wednesday 12 September 2012

twO ;D

. .khamis malam jumaat saya dan awak berbalas msg and then
saya bagitau awak esk maybe nak g umah cunna dengan rasa xmalu awak cakap nak ik0t :P
heheheh saya juz 0key. .pastue kite0wg decide nak jumpe pkul brape,
nak ambik awak kat mana and s0 0n lar. .
jumaat pagi tuuutttt bunyi msg dr awak "awak kat mn??saya daa siap nie" 
saya balas laju2 bagitau saya 0tw daa nie pakcik. .:) 0key saya+awak  p0m pergi ke umah cunna and then kami pt0h0sh00t kejap kat umah cunna. .
gambar s0e xdapat dimasukan banyak faktor yang dijaga ;)
2 3 jam jugak kat umah cunna tue pahtue kami nak balik sebab awak nak g s0lat jumaat ;)
saya hantar awak balik seyes benda paling takut time nak hantar awak sebab 
klau lar ari tue ari last kite jumpe??
huahuhuahuha sedey lar ;( sampai kat umah awak saya salam awak and awak say 
"jaga diri m0lek,jangan tinggal s0lat, ik0t gap0 ma n abah cakap"aku 0key2 saya tau ya allah time tue xnak nye aku berpisah dengan dye tapi apa kan daya kam. .??

balik dari rumah saya mandi n makan ape semua tue. .
teng0k nf0n xde pape r0sak kew?? hurmm xde 0wg nak msg dgn saya p0m :( 
pahtue sebab terlalu b0wrink saya msg awak "awak saya suka awak punya selipar kat mana awak beli nak jugak" awak reply kat al-ikhlas lar syg . .saya p0m cakap 0key nanti saya nak g beli. .
awak p0m cakap 0key nanti kite pergi sama2. .sweett tak guy??
hehehehe aku p0m xreply awak punya msg sebab nanti saya 
akan nangis rindu kan awak yang dulu. . :( 


awak call cakap nak keluar bila saya p0m xtau awak decide nak kuar bila saya 0n je.
dye p0m cakap kite kuar es0k lar (rabu) aku 0key jew n aku balik dari keje terus mandi n 
pakai wangi2 heheehhe  (jangan nak wat fitnah 0key) hehehheeh aku + awak kuar g cari selipar yang aku nak tue pahtue xde saiz t0uchim kaki aku semakin kecik kew?? 
tapi dye p0m cakap beli jela aku p0m 0key aku beli jew malas nak cakap ape 
tapi kan aku suka warna pink+hitam tue xsangka awak daa pakai wrna tue. .
 j0d0h kew??hurmmm xtau nak cakap ape hati mengharapkan  :) 
aku p0m decide nak beli selipar tue tapi nak warna putih + hitam settle bab tue ;)
 msuk dalam keta awak cakap selipar awak sama dengan saya yang satu lagi aku??
ha?! betul kew ??happy??sedey macam2 saya rasa awak :( 0key pas tue kami pergi makan dekat dengan pcb jew sebab xnak lewat 6t nak balik maklum lar saya xley nak kuar lama2. . kenangan keluar dengan awak mmg sentiasa dihati saya awak ;( 


c0ntinue 0key guyS . .



No comments:

Post a Comment