Monday 10 September 2012

One ;D



aku xtau nak mula dari mana kisah kami urmmm sangat2 lar panjang untuk diceritakan ;D
0key biar aku kenal kan dye dgn panggilan AWAK. .
awak + saya = ???
0key,kami kawan tapi jarang berhubung sebab awak dah ade s0me1 yang dapat ganti tempat saya suatu ketika dulu. . ;) 0key kami kawan awak ade masalah awak call saya dan sebaliknya jugak nice kan ?? awak banyak bagi saya moral support bila saya d0wn bila saya jatuh awak ada bila saya need s0me0ne n awak lar 0wg yang selalu saya cari bila saya dalam keserabutan. .n0w kami tengah jalani kehidupan sebagai se0wang student. . awak kat tempat awak dan saya kat tempat saya time lunch memang xpernah jumpe even 10 minit jew c0mpany awak dengan saya. .sedey kam??0key sambung lagi dalam bulan p0se ai tue awak mntak nak berbuka dengan saya even 1 hari p0m xpew tapi saya xtunai kan sbb banyak hati yang perlu dijaga. . baek kan saya??hehehehe bila kat Fb saya upl0d gambar saya n member2 yang laen berbuka kat luar awak terus send msg kat saya " buk0 p0s0 dgn sy xley tapi dgn 0wg laen blh xp0e lar sy paham" 0key saya baek kam s0 saya pujuk dye n saya pr0mise akan pergi makan biar p0m bukan tuk berbuka. .0key settle bab tue ;) rama yang send msg ucapan selamat hari raya yang aku tunggu juz dari AWAK. .tapi sapai saya bangun pagi syawal msg dr awak satu p0m xde 0key fine. .after s0lat raya saya pergi kew umh nek n umah kazen mmg pagi raya kat sana lar kami kumpul ;) dalam saya asyik kumpul duit raya terdengar lagu dari nf0n saya " AWAK CALLING" saya angkat dye juz say selamat hari raya  nak datang umah kejap lagi syg saya p0m balas saya kat umah kazen maybe petang sikit saya balik and then dye cakap saya nak g first umah awak aku glupppp 0key saya cuba bagitau family saya n dye0wg p0m nak balik jgk :) dalam 0tw tue saya text dye saya 0tw balik nak datang,datang lar ;) happy kew aku??0key dye datang bersama kawan2 awak. . saya bagi awak makan triffle yang saya wat "sedap nak makan lagi" tue lar ayat yang awak keluar kan saya xpasti sekadar ambik ati atau sebaliknye. .;D dalam 2jam 45 minit dye duk kat umah saya and then daa nak balik daa saya salam dengan dye rindu saat tue ;( dye p0m say maap klu ade wat salah n hulur kan duit raya tuk saya yeaaahhhh ;)


t0 be c0ntinues :)





No comments:

Post a Comment