Friday 13 January 2012

. . hApPy bUfDay tO rADiAh rAZALi . .



. .hApPy bEsdAy tO me . .
. .hApPy bEsdAy tO Me. .
. .haPpY bESdAy tO rAdiAh rAzALi. .


Syukur Alhamdulilah..
Allah masih memberikan aku nikmat and nyawa untukku teros bernafas dan hidop selama 20 taon nie. Selama 20 taon nie banyak yang aku dapat and pelajari. Aku still seorang budak yang mentah and masih mempelajari apa itu erti sebuah KEHIDUPAN! Aku pernah terjatuh tergolek dan menyeksakan jiwa dan ragaku begitu jugak mentalku. heheheheheheh ~

Alhamdulilah, Allah masih memberi kekuatan untukku bangkit dan meneroskan kehidupan nie. Semua orang tak pernah tahu, betapa peritnya penderitaan yang aku terpaksa tanggung. Sakit beb! Sungguh sakit!. Aku tak pernah salahkan takdir yang berlaku. Mungkin ada hikmah disebalik yg berlaku. =). Allah itu MAHA Adil. Setiap senyuman yang aku ukir hanyalah untuk menutup kesedihan yang beraja dihatiku nie.  Bkn nak hipokrit tp aku taknak org tengok aku nie lemah. Sbb tuh laa aku mudah untuk mengalirkan air mata. HUAHUAHUA =(

Apa yg kita tau, dunia ini indah belaka and penuh dgn kepalsuan and kepura-puraan. (akibat suka baca n0vel s0 daa terikut2)

Memang tak boley nak jangka yg dunia nie mmg indah. Kekadang aku sendirik alpa n terlena dek kemewahan and keindahan dunia nie. .

Btw, sempena umo aku dah mencecah angka 20 nie. Aku nak buad sedikit transformasi lew. MUEHEHEEH~. Aku ase aku nak jadik pendiam la plak. Aku nak kurangkan bercakap. Tapi, tak tau la menjadik ke tidokk menda nie coz aku nie suke potpetpotpet aje. AHAHAHAH~ Bukan apa, tak semua orang suka berkawan dgn kita. Betoi tak? Yelaa, rambut sama hitam tapi hati laen2 beb. Susah nak carik kawan yg betoi2 kawan. Apa la yg aku merapu nie.. Aiahhhh~ Takdak motiff langsong, HAAHAH

Haa, before i forget it. Thanks a lot to all my friends yg wish my bufday today tak kira la at FB or msg me. =). XOXO~ really appreciate it. Sayang u oulz ketatketat. <3

Done for now. See u again. Bye Bye ^..^

P/s : 13/01/1992- i will remember the date for the rest of my life. Thanx ma coz beranakkan sy. HUAHAUAAHU :P


2 comments:

  1. happy birthday rady tayam.. walaupun dah wish.. nk wish lagi..!! hehehe

    ReplyDelete
  2. . . heheheehe.. bru perasan ade k0men nie..hehehhe m0st wc lar fwen..syg awk..

    ReplyDelete