Sunday 26 June 2011

. .LOve iS cINtA. . :(



Oh tuhan...
kala hati lesu dan bingung memikir kan hal masalah hati yang sukar untuk difahami...jiwa jadi meronta dan sakit..kata hati...bilakah akan punya cinta kalau diri selalu menolak cinta..kata jiwa..apa yang kau mahu?hidup harus diteruskan dan jangan bersedih kelak cinta akan datang dan hati akan terima dengan rela...

kata mereka semua...kala ramai lelaki yang ingin menyinggah diruang hati kenapa selalu kamu tolak?tapi mereka hanya tawu bertanya..tapi mereka tak tahu seperti aku juga tak mengerti kenapakah dengan hatiku.bibir kelu...otak beku memikirkan mengapa teman2 lain mudah punya cinta..mudah jatuh cinta dan mudah untuk menerima..sedangkan aku?masih dengan hati kerasku yang selalu menolak cinta..aku letih ..aku buntu...

oh tuhan..aku tak harapkan sesuatu yang terindah untuk bersama aku..aku tak mengaharapkan sesuatu yang terlalu sempurna untuk aku miliki,tapi cukuplah sekadar insan yang tulus mengisi hati..dan cukuplah sekadar bersama insan yang mahu menyayangi...


kata orang..bercinta lah dengan mereka yang menyintaimu..bukan menanti mereka yang tak pasti..tapi hati tak pernah peduli semua itu yang pasti..hati tetap berdegil menolak segala cinta yang datang.hanya kerana apa?hanya kerana hati tak mahu dimiliki oleh mereka.ya allah kenapa tinggi egonya hatiku ini.


Oh tuhan aku sukar jatuh cinta..tapi dapatkah kau berjanji..andai aku jatuh cinta..aku takkan dlukai lagi..andai aku jatuh cinta ....biarkan lah pada dia yang pasti...kerana andai aku dipermain lagi..maka air mata gugur takkan henti...

aku merayu....


disini  aku coret tentang hal ini..tapi bermula hari itu  sampai hingga ke hari ini segalanya masih belum berhenti...segalanya masih tak ada hujung henti..maka aku tabah dengan rela aku menerima takdir ini..:(








p/s:seriOus rindU aWk sgt3..




No comments:

Post a Comment