Sunday 26 June 2011

. .LifE iS bEaUtiFUL bUt it'S cOmPlicAteD. .




Hais guy..seriOus aku tensiOn...!!!smUa sbb k0 lAh..!!

kadang2 aku slalu tnya pada diri aku sendiri :

knape aku buat semua nie??
knape aku jd cam nie??
ape yang aku cari nie??
ape yg aku cuba nk nk pham nie??

yes...!!
aku terlalu p'lukan msa . .
masa yang sgt sngaaat pnjng. .
utk aku fahami apa yg aku mahukan. .
apa yg aku ingin kan. .

bawa lah aku kew tempat yg 0wg tidak mgenali aku. .
aku mahu kew tmpat itu. .
tempat yang tenang+sunyi

maafkan apa yg telah aku lakukan slama ini. .
aku betul betul buntu. .
masa seriOus aku perlukan kAu. .

sekarang study n my family yg lebih utama. .
aku harap impian aku tertunai suatu hari nanti. .




aku bOleh hidUp tanpA kmu,tapi aku xblh hidup tanpa ALLAH. .
terima kasih sbb buat semua benda nie..
hanya mampu tersenyum ikhlas skali senyuman itu :)
tregedi ini m'buat aku b'tmbah matang..skali lagi tQ. .

No comments:

Post a Comment