Tuesday 2 October 2012

hAti sAya jUGa bERhAk tUk bERNafAS



Jika aku di uji dan jika ini permainan takdirmu, kuatkan lah duhai hati . Tebalkan perasaan bekukanlah emosi   dan hilangkanlah bayangan rindu . Aku mungkin hilang tanpanya dan aku mungkin sepi tanpanya serta aku mungkin pasrah . Dia bukan segala galanya dan aku terima dengan hati yang mungkin agak sedekit berat . 



'' Bila kau sayang seseorang , kau akan biar dia memilih dan terima apa jua pilihannya . Tapi bila kau cinta atau suka seseorang , kau akan selalu menunggungnya dengan setia ''



well, entah dari mana aku copy and paste. sangat sangat betul . 
Mungkin aku sayang kau sangat sangat . 
Mungkin aku akan menunggu dengan penuh setia  tapi sampai bila ?
 andai itu takdirnya kau milik orang lain haruskah aku menunggu ? 
Awak . saya pun nak bahagia macam orang lain, 
Mungkin awak rasa yang saya tak betul betul sayang awak. 
 Awak, saya penat berharap pada orang yang tak sudi dan merindu pada orang yang tak pernah turut merasai rindu itu .
 Saya berjaya menahan perasaan suka sehingga hari ini .
 sampai bila awak ? Saya mahukan hidup yang sempurna,
 mungkin tak perlu cukup sempurna tapi biarlah di sayangi. 
Andai awak bukan orang itu dan andainya awak bukan jodoh saya, 
saya berlapang hati menerima dan tak akan sekali kali menganggu awak .



Saya beralah dan akan pergi dari hidup awak,
 mungkin dengan perlahan orang lain yang akan menggantikan tempat awak . 
Maafkan saya, saya tak mungkin menunggu dengan setia tapi percayalah yang saya sangat sangat suka awak.
 Saya percaya kepada jodoh dan takdir .
 Andai awak jodoh saya awak akan kembali .



No comments:

Post a Comment