Sunday 23 September 2012

sila pergi jauh-jauh dari hidup aku please!



please,tlg paham ape yang aku nak sampaikan.
please pergi jauh-jauh dari hidup aku.tu yang aku nak kan.
aku dah penat menangis dah penat nak pikir pasal kau hari-hari dengan ape yang kau buat nak dengar itu ini.
sumpah semua itu buat hati aku sakit. .
sakit kau tau tak teramat sakit!.aku xkuat aku xcukup kuat nak face bnda nie. . 
aku hamba ALLAH yang leka dan lalai tapi kenape kau yang melalaikan aku sepatutnye kau guide aku kau ajar aku mn yang patut. .
tapi kenapa kau yang menciptakan mem0ri yang tercipta antara kau dan aku??
kau jadikan kenangan kau dan aku satu benda yang menyakitkan dan mungkin akan buat kite berpisah sampai bila-bila. .aku sayang kau sayang sangat2 tapi aku tak mungkin bertahan tuk sekian kali nye. . 
kita berada di dua dunia yang berbeza awak sangat berbeza awak. .mungkin perkenalan kite merupakan satu mem0ri yang terindah namun ia amat menyakitkan ketika ini. .
awak kene sedar dengan apa yang awak buat sekarang,tolong lah jangan buat saya macam nie lagi t0l0ng lar awak. . TUHAN jew tau macam mana saya lalui liku-liku hidup bersama kau sekarang. 
tapi kau ? tak pernah memikirkan bukan? 
mana kau hilang?? mana janji manis kau dulu ? mana?? semua nye b0h0ng !! aku benci kau !! benci . .
 tapi mulut aku tak mampu nak luahkan semua tue. .
hati aku xkuat nak terima bnda nie , dan tak pernah inginkan benda tue terjadi xnak awak. .
tapi untuk apa aku bertahan?? aku cukup seksa + merana + derita . .
aku pendam semua tue aku tak nak sape2 risau kan aku tapi hakikat nye aku perit aku sakit!! mungkin salah aku terlampau sayang kan kau, tuhan t0l0ng lar aku mahu lupakan diri nye . . T__________T 
maaf kan aku kerana harus tinggal kan diri mu , kerana sakit hati ini tak mampu disakiti lagi. .
dan tiada ape yang mampu dilakukan tanpa kau sisi hanya mampu mendekatkan diri pada yang maha ESA . . t0l0ng d0a kan sem0ga aku kuat dengan dugaan nie. . d0a kan aku dari jauh. . t0l0ng !
dan seharusnya awak tahu hati yang selalu awak sakiti nie ikhlas menyintai awak ;( . .



No comments:

Post a Comment