Friday 14 September 2012

kenapa jadi macam nie awak????

. . gais sy sakit sakit sgt dgn tingkah laku awak. .
semalam satu hari saya xc0ntct dengan dye ingat kan dye xsihat tapi hurmmm xtau nak cakap ape.
saya call awak sekali dua kali lansung tak angkat hati nie xsedap ade sesuatu yang terjadi kew??
rady relax rady xdew pape p0m. . aku call lagi entah yang kew berapa kali nye aku p0m xtau tapi still xangkat aku nak call umie dye aku takut tengok jam daa pukul 11.40 daa 0key aku p0m call dye punya member aku says awak tlg call dye kejap nak tau dye pick up x tapi tlg jangan bagi tau dye saya yang suruh. .a few sec0nd after that member dye call saya say awak angkat bru balik tlg umie. . hati aku hancur tapi aku think p0sitif lagi maybe dye xdgr 0r kebetulan member awak call awak dengar kew kam. .saya tunggu lagi awak k0t2 awak akan call saya tapi hampa sakit awak apa yang saya rasa . . saya call awak lagi call lagi sampai saya daa abis air mata dah. . :( saya msg awak berkali2 tapi satu p0m awak xreply kejam nye awak dan b0d0 nye saya kan??
saya xb0le tid0 awak saya terfikir kan awak saya ade wat silap dengan awak kew ??rase nye tak tapi xtau lar klau ade kan tapi xkan sampai macam nie sekali awak nak menghukum saya awk. .lastly saya xtahan awak wat saya mcm nie saya text dye " aku respect mu wat ginie , n terima kasih banyak lar "
aku tid0 dalam keaadan air mata aku keluar sebab mu. . tau d0p skit sangat gap0 aku ras0. .

pagi tadi aku bangun tit0 ingat kan ade lar msg mu tapi hampeh!!! dlm pukul 11.30 awak call saya tak nak angkt tapi hati nak sgt tau bkp0e awak wat ginie. . 0key saya angkat tanpa salam awak cakap "bkp0e msg gitu??klu ser0 nak basa aku mu 0re xd0p duk ser0 eks. . pah klu 0re xangkt nf0n p0m bkp0w salah k0w?? bukan nak tnya bkp0e 0re xley angkat?" aku diam terkejut mungkin 0key fine aku terfikir maybe  dye tengah marah nie aku cuba untuk berlembut  tapi urmmmm dye tetap salah kan aku. . and then aku msg awak "awak s0e lar klau sy wat silap " awak reply " xd0p wat salah p0m mu ,mmg betul d00p eks bereh r " hati aku jatuh bersama dgn air mata awak . .  tq kerana selama nie awak hadiah kan saya sebuah kebahagian dan sekarang nie sebuah penderitaan + keperitan ;(



No comments:

Post a Comment