Friday 3 August 2012

~cryiNg~




kalau boleh aku x nak menangis.aku x nk menangis .dan x nak.aku x nak emo dan aku x nak beremosi.tp aku wanita yang lemah.aku sering menangis.aku sudah penat menangis.terlalu banyak air mata yang sudah aku taburkan.terlalu banyak..banyak sangat.

cukuplah aku banyak menangis dua tahun lalu.aku x nak menangis lagi.aku x nak bazirkan air mataku lagi.tapi sekarang aku menangis lagi.mungkin aku lega.mungkin aku kecewa atau mungkin apa?? aku menangis sekarang kerana aku sayang.ya air mata aku sentiasa mengalir.sudah sudah lah.aku penat tersedu sedu dalam tangisan hmmm.

kenapa aku menangis,kenapa aku mudah tersentuh.sejak peristiwa itu aku mula sedar.hati aku terlalu rapuh.mudah tersentuh.dan aku boleh menangis bila bila saja.cuma aku kawal mengikut keadaan dan masa.aku xkan menangis sesuka hati di depan orang ramai.apatah lagi kawan kawan.biarlah mereka gembira sahaja melihat aku.

aku mudah menangis.bila lama aku x menangis.bila aku simpan perasaan nangis tu..tp sekali ia dtg susah nak padamkan hum.aku hanya menangis pada orang yg mampu menyentuh hati aku.orang yang aku percaya untuk menangis.dan semestinya orang yg aku syg.tp aku tetap menahan kekadang tu.

hidup sepertiku yg penuh cabaran kadangtu memang perlu kesabaran yg tinggi.tipu lah kalau aku x nanges.tp kadang tu nanges buat aku lega malah nges jugak buat aku kuat untuk hadapi semuanya.aku syang air mata aku.aku x mahu nanges lagi.tp semalam aku terus membasahi pipiku.malah sebelumnya juga.aku penat.

adekah menangis itu bererti sayang??atau apa?

p/s: sebak.entah apa yg aku rasakan...aku tak paham.



No comments:

Post a Comment