Tuesday 29 May 2012



. . Assalamualaikum.. :)

Ada sesiapa rindu aku? ada tak ada tak? apa? takde? ok fine lah. aku touching ah gini. ==' eh, 
ada yg angkat tgn. satu dua tiga empat tujuh limaploh seratusduapuluhlima. 
eh, cukup lah tu. kenapa ramai sangat ni? malu i nyah~

Oh oh. Terasa mcm rusa masuk metropolitan sekejap bila nak sign in blogger tadi.
 boleh pulak tak ingat password kan.
 nampak tak betapa lama sebenarnya dah tak sign in blogspot ni sampai password pun tak ingat.
 blog pun habis tunggang langgang macam kena rempuh dengan redbull pitbul dan segala bull lah. 
nampak beno tak terurus hidup aku semenjak dua menjak tiga empat lima menjak ni.

Sekarang itu final sudah tamat. seronok dia kemain.
 rasa macam dah habis belajar. padahal cuti 8 minggu je punnn.. 
lepas tu masuk daa kene pratikal daa. cait. baru cadang nak joli sakan. terbantut ah niat cam nie . . 8 minggu.
 qada' tidur je dah seminggu. qada' jalan seminggu. qada' online seminggu.
 qada' shopping seminggu. *ah kau mye semua nak qada'. sembahyang tanak qada'?? err.
 sentap di situ. kfine. .


semalam aku n my family g satu kenduri tue aku xlah kenal sangat taoi nak teman my mum nie
aku g n then makan ape semua tue nak balik daa. .then maksu aka mak sedara ajak p makan angin aku ape lagi 0n jew lar kaki kuat jalan hahahahha. .
k lar  xnak cakap manyak jum terjah aku punya sh00t kat pantai. . ;D 



. .WIF MY ABANG . . *kurus* ;P



. . wif my EVERYTHING. .
 . .

. . AKU + MUM + SISTER = SAYANG


. . MY SEPUPU SEPAPA ;)
*ABAI KAN SAYA SEBAB SAYA NAMPAK GEMUK*



. . WIF MY NENEK ;) . .



. . WIF PRINCESESS BAJU PUTEH. .



 . . HAHHAHAHA AKU NAK MAEN LAYANG-LAYANG NIE TAPI PAKAI BAJU KURUNG. .



. .WIF MY SISTER <3 . .



. .SISTER N MUM. .



. . AKU YANG C0MEL. .HAHAHHAHAHA ;P


No comments:

Post a Comment