Tuesday 24 April 2012

. . i'm n0t pErfEct pErs0n. . ;D

salam. lamanya xjengah blog nie,, err,, okayy,, actually tetiba terdetik nak tulis,, FIRSTLY, apa yang aku post nie aku XTUJU KT SAPA-SAPA. aku tulis nie tuk suma yang baca blog aku nie.. aku tulis apa yang aku rasa, apa yang aku pendam selama nie. aku nak lepaskan dalam nie,, okay? 

actually aku nak minx maaf kt sesiapa yang pernah terasa gn aku, yang pernah tersaket, tergeram, terdendam apa yang aku buat, apa yang aku penah cakap dan segala bagai lah. aku ni manusia biasa dan xpnh lari dari kesilapan. aku nie xsempurna . maybe kadang2 aku xsengaja dan xsedar yang aku sbnrnya dah wat salah n dah menyebabkan org terasa gn aku, so skg nie aku nak MINTAK MAAF dari hujung rambut sampai hujung kaki.. if terasa ke xpuas hati ke better tell me directly, so i will know and maybe we can settle about it. :) okayy?

No comments:

Post a Comment