Friday 7 October 2011

. .sukA dUkA keHidUPaN. .

Hye gais..tgk lar aku punya bl0g daa ade sarang labah2 nie..sbb jarang nk update..:)
hehehehehe kdg2 jeles jgk tgk member3 update dye punya bl0g..
gais rindu aku x??heheheheh (perasan sudah)k0wg sihat x??daa mkn??daa mndi??daa stdy??
hahahah s0klan yg tah pape kan..aku skrng nie still sma cam dlu xubah pape p0m stil lg mkn byk hahaha
sejak kebelakangan nie mslah slalu muncul ntah lar aku sndri p0m xtau nk describe cam mn lagi gaduh dgn kwn lar assgmnt yg xsiap lar..hurmm susah lar kan bila kite kne jaga ati 0wg jew,hati kite pula snggup terluka n merana kan..diam itu lebih baek kan gais??pada luaran 0wg xkn tahu aku tgh bermsalah kecuali 0wg yg rapat2 jew dgn aku..aku diam sbb xnk keruhkan keadaan bkn nk pendam..baek kan aku nie??hehehehehe kite buat baek kat 0wg p ade 0wg hargai??takder kan??slah kite 0wg nampak sgt3 tapi slah dye??lasum xnmpk yela dye perfect pe0ple kan(hakikat nye xp0m sbb mnusia xperfect) s0 the c0nclusi0n nye kite jgn nk penting kan diri sendri sgt lar,xslah nk jd seflfish but depend pada tempat lar..huhuhuhu
k lar gais 6t ade msa aku nk update lagi tau..k0wg jaga diri baek2 tau syg k0wg sgt3..:)

p/S: tetiba t'ingat kat dye..awk rindu sgt3..i <3 U

No comments:

Post a Comment