Friday 12 August 2011

. .pLeAse fOrgiVe mE. .




Aku yang lemah tanpamu
aku yang rentan kerana 

Cinta yang tlah hilang darimu
Yang mampu menyanjungku
Selama mata terbuka
Sampai jantung tak berdetak
Selama itu pun Aku mampu 
tuk mengenangmu
Darimu...Kutemukan hidupku
Bagiku...
Kau lah cinta sejati...
Bila yang tertulis untukku
Adalah yang terbaik untukmu
Kan kujadikan kau 
kenangan Yang terindah dalam hidupku
Namun takkan mudah bagiku
Meninggalkan jejak hidupku
Yang tlah terukir abadi

Sebagai kenangan yang terindah

p/s: (MAS) y0u are my sweet mem0ry..





..hye gais tgh wat ape 2??ckup xp0se kali nie??

hehehhee lma sdaa xupdate aku punya bl0g busy sgt l0r..huhu 
byk sgt3 assgmnt kne buat mn lg nk kne kjar kuiz n test lg..huahua
hehehhehe xpew nm p0m stdnt kan gais..hehehehe 
perasan x entry kali nie?? *pLeAse fOrgivE mE* 

gais nk tau x nape aku mntk maaf dgn dye..
pnjang citer nie tp aku p0m xnk citer ckup lar skdar aku dgn dye jew tau sal nie..
seri0us aku syg dye tp ntah lar aku sndri p0m xtau..

maybe kite ditakdirkan juz sbgai kwn baek @ sahabat slama nye..
tQ sbb sudi lg nk kwn dgn aku. .sgt3 appreciate..
kamu t'baek buat aku sumpah xtipu p0m..
tlg jgn pergi jauh dr aku sbb aku msih perlu kan kamu..
frenz f0rever n ever..









No comments:

Post a Comment